Коли, де і з якою метою побував Т.Г.Шевченко на Волині? |
Добірка акродиктантів
Українська мова та література |
Переглядів: 313 |
Додав: kharakternyk1989 |
Дата: 01.04.2019
| Коментарі (0)
|
ДОБІРКА ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ
Українська мова та література |
Переглядів: 301 |
Додав: kharakternyk1989 |
Дата: 01.04.2019
| Коментарі (0)
|
Мета: Лінгвістична змістовна лінія повторити, систематизувати, закріпити знання учнів про складнопідрядне речення; - закріпити навички розрізняти вивчені види складнопідрядних речень, визначити їх структуру; - правильно вживати в мовленні, ставити розділові знаки між головними та підрядними реченнями; Комунікативна змістовна лінія - розвивати вміння використовувати різні види складних речень у власному діалогічному та монологічному висловлюванні; Культурологічна змістовна лінія • ■ ; - виховувати повагу до історичного минулого України, зокрема козаччини і національно-визвольних рухів.
Українська мова та література |
Переглядів: 345 |
Додав: kharakternyk1989 |
Дата: 01.04.2019
| Коментарі (0)
|
Тема. Число іменників. Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини. Мета: узагальнити та поглибити знання учнів про число іменників; дати відомості про іменники, що вживаються тільки у формі однини чи тільки у формі множини; вчити доцільно вживати такі іменники у власному мовленні; виховувати любов до природи, вміння помічати світ навколо себе. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручники, картки, таблиці, роздруковані тексти, конверти із завданнями, мультимедійна дошка
Українська мова та література |
Переглядів: 325 |
Додав: kharakternyk1989 |
Дата: 01.04.2019
| Коментарі (0)
|
Тема уроку: Урок-казка «Правопис префіксів роз-, без-.» Мета уроку : Формувати предметні ( мовну і мотепн.єву)компетептності 4 Фопмувати в учнів вміння писати префікси й прийменники:
4 Ознайомити з літературною вимовою та написання слів з префіксами -роз,- без; Формувати ключові компетентності: комунікативну 4 Розвивати орфографічну' пильність, увагу до літературного слова; Формувати ключові компетентності: уміння вчитися 4 Формувати індивідуальний досвід участі учня в навчальному процесі, вміння, бажання організувати свою працю для досягнення успішного результату; 4 Оволодіння вміннями та навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки; Формувати ключові канпетентпості: соціокультурпі 4 Формувати уміння взаємодіяти в парах 4 Виховувати доброзичливість, любов до рідної мови Обладнання уроку мовний матеріал (диктанти, картки), підручник, презентація , мовний тренажер « Префікси роз, без», наочні посібники (Сніговик, Снігова ко ролева,палац) ТЗН. Тип уроку:урок засвоєння нових знань Методи: фронтальна бесіда, усне опитування, робота зі схемами, рисунками, метод прогнозування, робота з текстом підручника, самоперевірка за зразком . Прийоми: інтерактивний прийом «Інтерв’ю», інтерактивний метод « Асоціативний кущ», інтерактивний метод « Кубування», метод « Пресс», вправа дослідження « Сніговичок», гра « Виправ помилки», «НезакінченІ речення », вправа «Конструктор» Форми навчання: інди відуальї гі , парні, фронтальні
Українська мова та література |
Переглядів: 502 |
Додав: kharakternyk1989 |
Дата: 01.04.2019
| Коментарі (0)
|
Тема: Число іменників. Мета: Поглибити знання учнів про категорію числа іменників, розглянути групи іменників, що мають форму тільки однини або тільки множини; розвивати логічне мислення, творчі здібності школярів; виховувати любов до рідного слова. Обладнання: підручники, таблиця “Число іменників”, дошка. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Українська мова та література |
Переглядів: 304 |
Додав: kharakternyk1989 |
Дата: 01.04.2019
| Коментарі (0)
|
Система уроків з теми "Лексикологія і фразеологія". Приємного перегляду
Українська мова та література |
Переглядів: 362 |
Додав: kharakternyk1989 |
Дата: 01.04.2019
| Коментарі (0)
|
Мета. Продовжити формування здорового способу життя, ознайомитись із засобами профілактики захворювання СНІД. Показати, що СНІД хвороба, яка найчастіше пов’язана з аморальною поведінкою. Обладнання. Газети, статті на тему “Чума XX століття: жива профілактика”
Українська мова та література |
Переглядів: 322 |
Додав: kharakternyk1989 |
Дата: 01.04.2019
| Коментарі (0)
|
Мета. Сформувати поняття про здоровий спосіб життя , показати значення здорового способу життя для охорони і відродження здоров’я, молодості, краси, сили, зцілення від багатьох хвороб і факторів ризику. Обладнання. Плакати “Компоненти здорового способу життя”. План уроку.
Українська мова та література |
Переглядів: 319 |
Додав: kharakternyk1989 |
Дата: 01.04.2019
| Коментарі (0)
|