Урок. КОРИСНІ КОПАЛИНИ, IX ВИДИ Мета: ознайомити учнів з властивостями корисних копалин, професіями людей, які добувають корисні копалини; вчити розрізняти види корисних копалин, наводити приклади (2-3) корисних копалин рідного краю; пояснити значення корисних копалин для господарської діяльності людини; розвивати логічне мислення, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи; учити економно використовувати багатства нашої планети. |
Мета: допомогти учням навчитися шанувати Батьківщину; прищеплювати любов до державних символів України; розширити знання дітей про цінності українців і України взагалі; виховувати почуття патріотизму національної гордості та любові до Батьківщини. Обладнання: політична карта України, аудіо записи пісень, Державні символи та Державний гімн України, мультимедійна техніка, виставка малюнків «Подорожуємо Україною». Форма проведення: урок-подорож. |
Україна починається з села |
ЧИСТОТА І ЗДОРОВ’Я ВЗАЄМОПОВ ЗАНІ МІЖ СОБОЮ. |
Тема. Водойми України. Мета. Сформувати поняття про водойми; дати поняття про джерело, річку (її будову, складові частини), озеро, болото і море; навчити дітей їх розрізняти; розвивати спостережливість і уяву; виховувати любов до природи, бережне ставлення до її багатств. Обладнання. Ілюстрації водойм, муляжі річки й озера. |
Урок на тему: Повторення вивченого про іменник. Ознаки іменника як частини мови. Значення, в яких уживаються іменники в мові. |
8. Скільки країн у світі? Це запитання часто ставлять, очікуючи отримати однозначну відповідь. Але навіть на офіційному сайті ООН зазначено, що «відповідь на це запитання не входить до компетенції ООН». Поясніть, у чому ж річ? Ураховуючи активні політичні процеси на початку третього тисячоліття, спрогнозуйте кількісні та якісні зміни на політичній карті світу. |
Як взаємодіє розчинник з гумою. Фізика. Канал "Розумаха" |
Упатова І.П. Нестандартні уроки з біології Вашій увазі пропонуються варіанти авторських уроків з біоло- гії. Їх розроблено відповідно до програми з біології для загально- освітніх навчальних закладів, затвердженої Міністерством освіти і науки України (нова програма 12-річної школи). Нетрадиційні (нестандартні) форми навчання за останні роки посіли важливе місце у системі навчально-виховного процесу. Їх- нє застосування дозволяє суттєво змінити технологію побудови усіх форм навчальних, позаурочних та позакласних занять. |