21:42 GedDiscovery | |
Що таке GEdDiscovery?
НЕ конкурс НЕ одноразова акція НЕ конференція
ЦЕ програма стратегічного розвитку у сфері освіти
Сфера діяльності післядипломна освіта, підготовка сучасного вчителя, яка відповідає потребам часу Проблеми, над якими ми працюємо Освітні системи, які існують сьогодні, вичерпали свої можливості. Вони були розроблені для масової школи і масової освіти з метою ліквідації безграмотності в найкоротші терміни. Основні ознаки цієї системи - відсутність індивідуалізації, ігнорування особистісних особливостей. Основне протиріччя сучасної системи освіти: дітей 21 століття вчать вчителі 20 століття за технологіями 19 століття (з виступу Л. Гриневич); Сьогодні основна увага прикута до змін в освітніх технологіях. Їхня кількість стрімко збільшується. Незважаючи на велику різноманітність нових освітніх технологій, загальними рисами є акцент на розвиток особистості, виявлення природних талантів і здібностей дітей, відхід від жорсткого оцінювання і зрівнялівки, перехід до оцінювання досягнень. Змінюється зміст освіти - від вивчення фактів і заучування даних йде перехід до компетентнісного підходу в навчанні, перехід до навчання ключових життєвих компетенцій. У зв'язку із цим змінюється структура освітнього наповнення і предметів, що вивчаються. І всі ці глобальні зміни є непосильною ношею для вчителів, які отримали традиційну педагогічну освіту і підготовлені навчати дітей у масовій школі за традиційною класно-урочною системою, за системою поглядів на методи навчання, які не розуміють принципових відмінностей суб'єкт-суб'єктного навчання, методики тьюторства і її відміну від зазубрювання, які не розуміють суті компетентнісного підходу і не знайомі або не поділяють ідеї зміни структури предметів за ключовими компетенціями. Таким чином величезною проблемою реформування освіти є відсутність вчителів, здатних працювати з урахуванням зміненого соціуму, з мисленням сучасних дітей, вчителів з новим набором компетенцій вчителя 21 століття. Процес реформування системи та структури підготовки майбутніх вчителів почався набагато пізніше спроб і починань з реформування системи освіти та освітніх технологій. Навіть при тому, що зараз деякі західні вузи змінили програму підготовки майбутніх вчителів, ми маємо величезну кількість вже працюючих вчителів зі старою системою знань і цінностей, які не мають необхідних компетенцій для навчання та комунікації з дітьми 21 століття. Величезною проблемою в учительському середовищі є відсутність мотивації особистісного зростання, пасивність, традиційний тиск адміністративно-управлінського апарату на свободу вибору вчителя і небажання скористатися цією свободою, відстоювати її. Діяльність вчителя настільки зарегульована, що сам учитель постійно перебуває в стані стресу і роздратованості, що негативно впливає на навчальний процес в цілому. Тільки вільний, активний, позитивний вчитель може об'єднати навколо себе дітей, батьків, домогтися поваги соціуму і держави GedDiscovery - це довготривалий проект, який розрахований на активну співпрацю із зацікавленими шарами соціуму, усвідомлюють, що саме освіта є потужним інструментом змін. Якісна освіта здатна змінити світ на всіх рівнях - від мікрорайону школи до держави в цілому. Програма проекту буде знаходити своє втілення в серії послідовних, взаємопов'язаних і взаєморозвиваючих подій (міні-проектів). Кожен проект буде мати свої тимчасові рамки, але результати кожного попереднього проекту стануть підгрунтям (базою) для майбутніх. GEdDiscovery для вчителя- це: – вікно у світ нових освітніх технологій – дорога до знань і навичок – можливості професійного та особистісного зростання – тріумф перемоги над собою – еврика нового кола спілкування Кого ми бачимо партнерами програми? Тих, хто розуміє важливість освіти на рівнях від глобального суспільства до конкретної дитини: громадянські організації та спілки, об’єднання небайдужих батьків, зацікавлені бізнес-кола та соціально активну спільноту. | |
|
Всього коментарів: 0 | |